7.10.13

Boscombe Vintage market


Afgelopen zaterdag bezocht ik de vintage markt in het kleine overdekte winkelcentrum van Boscombe. En oh, ik zag zoveel mooie spullen!! Een mintgroene typemachine met bruin leren koffer, bloemetjes jurken, hoeden, oude telefoons, mooie lappen stof, sieraden, etc. Uiteindelijk trof ik er een groene oversized winterjas die ik kocht voor maar 18 pond, ik ben er zo blij mee, ik was al langer op zoek naar een groene winterjas en had er al verschillende langs zien komen (allen ruim boven de 70 euro) dus was deze jas een koopje!


Verder kocht ik er twee oude boekjes, beiden 1 pond per stuk, het ene boekje gaat over de Engelse taal, toen ik het open sloeg belande ik op de pagina 'Adjectives & Adverbs', dat waren we zojuist aan het behandelen op school dus kocht ik het voor het leerzame en natuurlijk voor de leuk.

Met mooie oude foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten