5.10.13

Afgelopen dagen



Afgelopen dagen heb ik uren doorgebracht achter m'n bureautje, ik ben bezig met het maken van een mini tijdschrift uit een Primark tas, tussendoor werk ik aan schoolopdrachten en teken ik afbeeldingen na uit boeken (om te oefenen). Uit school ga ik soms nog even naar het strand om te wandelen en te kijken naar de surfers vanaf de pier, ik ben zo jaloers op hen, ik wilde dat ik ook kon surfen. Ruud (broertje) kan jullie goed uitleggen waarom ik niet kan surfen.. "Haha, ze kan niet eens opdrukken!": zei die tijdens onze eerste surfles afgelopen zomervakantie. Tja, d'r zit niet zoveel kracht meer in m'n armen sinds ik gestopt ben met turnen dus nee ik kan niet opdrukken en ik kan dus ook niet snel overeind komen op zo'n surfplank. Misschien ga ik me aanmelden voor de surflessen van school op de woensdagmiddag.. ben d'r nog niet zeker van.

1 van de tientallen surfers

Ik mis een piano, de hele tijd als ik Birdy luister op Spotify wil ik pianospelen!

Ipod voor de onmisbare muziek

Tja, deze laptop is niet mijn beste vriend..

Die laptop van mij, daar heb ik nooit een goede relatie mee gehad, ik geef er zo nu en dan een klap op maar dat komt dan ook omdat hij begint met klieren, niet ik. Nu werd af en toe het scherm weer zwart of stond de muis onbeweeglijk stil, hoe hard ik ook aan 'em trok, hij wilde niet meer bewegen. Uiteindelijk wilde die ook niet meer opstarten en terwijl de oplader in 't stopcontact zat gaf die aan dat er geen stroom was... nu zit ik op m'n laptop te werken dankzij de oplader van Chris want mijn oplader is dus kapot. Ik hoop snel via internet een nieuwe te kunnen bestellen want ik kan moeilijk elke dag Chris z'n oplader jatten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten