7.9.13

Overcliff Road


De Pier van Bournemouth


Een lift naar de Undercliff Road

De Overcliff Road is zo'n 3 km lange weg bovenlangs de kliffen langs het strand van Bournemouth. Langs deze weg loopt een wandelpad waar je op zonnige dagen (zoals afgelopen donderdag) vele toeristen treft waaronder voornamelijk bejaarden. Ja, je leest het goed, bejaarden! De heer des huizes, Chris genaamd, legde me uit hoe dat zit:"After the summerholiday the prices of the hotels are cheaper so there are a lot of group-travels with a lot, a lot of old people. We actually call it the low-price-old-people-season." Nu moet je niet denken dat ik hier in het centrum enkel mensen boven de 50 jaar tref, welnee, het stikt hier van de studenten. Er zitten hier echt heel veel scholen die erin getraind zijn het Engels van internationale studenten te verbeteren dus er zitten hier ook veel internationale studenten. In mijn klas zitten, voor zover ik weet, voornamelijk Aziatische meisjes van 16 en gelukkig 1 gezellig meisje die half Vietnamees en Italiaans is. Over de school zal ik een andere keer een blogpost wijden, het is nu tijd voor een lekker kopje thee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten