8.9.13

My little lovely room

Uitzicht van uit mijn slaapkamer


Sorry mam, ik heb uw gebreide sokken even geleend.. ze zitten zo heerlijk!

Ik heb een schattig kamertje van zo'n 2,5 bij 4 meter aan de zuidzijde van het huis. Chris houd erg van oude meubels dus staat er een grote mooie kledingkast in mijn kamer (met plankjes waar op staat wat  op welke plank hoord) en heb ik een prachtig bureautje met zo'n openslaande klep waarachter je fijn al je spulletjes kan verbergen. Aan de muur hing ik wat posters van de Flow die ik meenam van thuis en die de grauwe muur wat opfleuren. Ondertussen is het weer omgeslagen en regent het aan één stuk door.. als echte hollander heb ik natuurlijk mijn ozo fashionable regenjas bij zodat ik lekker door de stad kan banjeren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten