27.9.13

Crafting & drawing

Ik heb nu al vele uren achter mijn fijne kleine bureautje zitten tekenen, craften, papier snijden en collages maken dat ik ondertussen tientallen, nuja, bijna honderden foto's op m'n laptop heb staan van al dat "geknutsel". Op school maakten ze nog eens duidelijk hoe belangrijk je werkproces is en dat je tussendoor vooral foto's maakt en opschrijft wat je doet en wil gaan doen. Vandaar al die foto's, ik zal er een paar laten zien hieronder, de rest komt op mijn andere blog te staan.

Nagetekend van een zwart-witfoto uit een poëzieboek 

Het resultaat (ik wou dat iemand mij kon leren hoe ik de lucht 
kan tekenen, ik mis mijn gezellige oude tekenleraar!)
 
's middags begonnen, 's avonds was het klaar, zo'n 3 uur lang geconcentreerd 
de allerkleinste figuurtjes zitten tekenen met een zwarte fineliner

'Carpe diem', pentekening

Zelfportret, pentekening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten