14.9.13

Breakfast, lunch, dinner


Aan de mensen die al een aantal jaren met mij in hetzelfde huis wonen hoef ik geen ik toelichting te geven bij bovenstaande foto, ik houd nu eenmaal van chocolade, en pasta, en M&M's, en koekjes...
Oh ik moet echt gaan hardlopen hier anders wordt ik zo rond als een tonnetje! Elke avond krijg ik een bord voor geserveerd met genoeg eten voor een hele familie en wat dacht je van al die sandwiches met mayonaise als lunch, om nog maar te zwijgen over de toast en zoetigheid voor het ontbijt.

Ik zal eens beschrijven hoe mijn avondeten er vanavond uitzag =
- 1 reusachtige gepofte aardappel met een diameter van zeker 10cm
- 2 heerlijk vette worstjes
- 2 miezerige stukjes brocoli (YES, ik haat brocoli)
- ontelbaar veel witte bonen in een rode zoete saus die alle nog zichtbare delen van mijn bord vulden

Dit resulteert in een meisje die de brocoli wegprakt tussen de bonen, de worstjes snel naar binnen werkt, de droge aardappel wegdrinkt met veel water en de bonen naar binnen slurpt als ware het snoepjes. Voordat je hele waanbeelden hierbij krijgt:"Wees gerust, het gastgezin at buitens huis dus niemand heeft mijn slurp- en schrokmanieren gezien."

Trouwens, zo zag mijn lunch er vanmiddag uit, heerlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten