13.11.13

Hove museum & art gallery.. klinkt gewichtig, is het niet


Ja mensen, kun je het je voorstellen.. dat gebouwtje hierboven is dus het Hove museum waar ik volgens meerdere websites echt heen moest gaan als ik in Brighton zou zijn. Nah, dat viel redelijk tegen, oké, de exposities waren interessant (kort maar krachtig) maar binnen een uur stond ik ook weer buiten.. in de stromende regen. Ik moet trouwens wel zeggen, het is een erg kindvriendelijk museum en goed vormgegeven. 

Voor u op een rijtje (van l naar r): rood, blauw en geel

Ja, dat had u vast niet goed geraden hè!

Zo'n verzameling afval in dezelfde kleur ziet er best leuk uit eigenlijk, hm, ik krijg gelijk goede ideeën .. alleen heb ik hier niet echt de mogelijkheid om afval op kleur te gaan sorteren en bewaren, dat kan ik beter doen als ik thuis ben. Mijn ouders vinden het gelukkig nooit zo erg als ik dingen spaar/bewaar en in zakken op mijn kamer sorteer.. :)

Zoals deze vond je in het hele museum van die interessante weetjes.. ik denk dat Eddo dit museum daarom ook wel leuk gevonden had, Eddo en ik houden wel van weetjes, hé Ed?


Heeft u zich ook wel eens afgevraagd waarom de lucht blauw is? Ik wel in ieder geval, gelukkig gaf dit museum daar antwoord op.. oké  misschien had een 10-jarige mij dit ook kunnen vertellen maar ik wist het serieus niet. Of ik heb gewoon niet goed opgelet op school.. zou ook goed kunnen. 

De vijf zintuigen



Die boekjes zijn zo leuk! Er was in het museum ook een apparaat die zulk soort boekjes "afspeelde" waar ik een filmpje van gemaakt heb.. 

...het probleem is dus, ik krijg de filmpjes van m'n camera niet op m'n laptop waardoor jullie nu al 6 van mijn filmpjes gemist hebben! :( Heeft iemand verstand van het contact tussen camera's en laptops? Wellicht is het simpel op te lossen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten