11.12.13

Cloford

Zondag kwam ik aan in Cloford bij Ben en Onno, twee ontzettend lieve mensen met drie gezellige en ondeugende kinderen. Maandag en dinsdag verfde ik deurposten en plinten en vandaag, vandaag heb ik vrij want ik ben jarig. Vanmorgen reden Thomas (een Franse student die hier ook helpt met verven) en ik met Ben mee naar Frome voor een ochtende sight-seeing. Frome is echt een super schattig stadje met 2 hele leuke straatjes vol artistiekerige en vintage winkeltjes. Trouwens, de architectuur in Frome opzichzelf is al een reden om ernaar toe te gaan.

Een leuk winkelstraatje in Frome

Ik heb nog veel meer foto's van Frome maar omdat ik eerst graag wat van de omgeving wil laten zien zal ik de foto's van Frome later wel posten.
Vanmiddag ging ik een eindje wandelen in de richting die Onno me aanwees, ik liep de heuvel af en kwam bij een splitsing:"linksaf", de verharde weg stopte en ging over in een tractor-modder-pad:"rechts blijven lopen", dat pad liep omhoog en maakte op de top een bocht naar links totdat het stopte en ik midden in een weiland met verlepte wilde bloemen stond.. nu kon ik mijn route zo lang maken als ik zelf wilde:"Of rechtsaf de rand van het weiland volgen tot aan het riviertje of linksaf de rand van het weiland volgen tot aan het riviertje". Klinkt wellicht wat simpel maar 't heeft een groot verschil, in ieder geval moet je dus zorgen dat je altijd bij het riviertje uit komt want daarlangs loopt een pad wat naar het huis leid.. tenzij je graag avonturen beleeft en verdwaalt in de heuvels van Somerset (die allemaal op elkaar lijken!). Ik koos voor rechts waarna ik heel wat leuke veldjes/paadjes ontdekte en de volgende foto's maakte.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten